Information och erbjudanden för dig som har kollektiva tjänster
Här hittar du som bor i en fastighet med kollektiva tjänster erbjudanden, information och svar på de vanligaste frågorna om kollektivt bredband och tv och telefoni.
För dig som redan har eller kommer att få kollektiva fibertjänster från Telia i ditt boende, läs mer i rutorna nedan.

Support & felanmälan
Vanliga frågor och svar om support och felanmälan av våra fibertjänster.

Förändring i dina fibertjänster
Vanliga frågor och svar om förändringar i dina befintliga fibertjänster.

Nya fibertjänster
Vanliga frågor och svar om aktivering och inkoppling av nya kollektiva fibertjänster.
Varför Telia
Vi jobbar ständigt på att vårt utbud ska vara bäst i klassen.
Hos oss får du:
- Ett fantastiskt utbud av sport, film och serier till oslagbara priser.
- Streaming via Telia Play som ingår i
alla våra tv- och streamingpaket. - Sveriges nöjdaste tv-kunder 2024, enligt SKI, Svenskt Kvalitetsindex.
- Sveriges bästa mobilnät enligt
Umlaut 2023.
Support
Du kan även ringa 020 - 20 20 70 för frågor om våra fibertjänster.
Koppla in bredband
Koppla in tv
Hemtelefoni via mobilnätet - Ring 020-20 20 70 för beställning och inkoppling