Personlig Tekniker upphör
Tjänsten Personlig Tekniker Hemma via Techbuddy upphör från och med den 1 september 2023. Support och felavhjälpning från Telia fortsätter precis som vanligt via telia.se, telefon och via Telias tekniker.
För att underlätta för våra kunder att komma igång med fasta telefoni- och bredbandstjänster har vi också lanserat installationshjälp i appen Mitt Telia och för bredband via appen Smart Control.
Vad gäller support för mobil, mejl och annan hårdvara finns hjälp alltid att få via telia.se, 90 200 och i våra butiker. Där finns också Telia Service & Reparation för ytterligare support och service.
Frågor om Personlig Tekniker
-
Varför upphör ni med erbjudandet Personlig Tekniker Hemma?
-
Om jag fortfarande vill ha hjälp som är utöver er ordinarie support och felavhjälpning?
-
Kommer ni upphöra med teknisk hjälp?
-
Vad gäller för mig som en del av ett kollektivavtal med installationshjälp?