Vi hjälper dig
På våra supportsidor har vi samlat guider för alla våra tjänster och produkter. Följ våra kom i gång-guider, se svar på vanliga frågor och få information om fakturor. Via Mitt Telia kan du även se och hantera alla dina tjänster och abonnemang och kontrollera dina fakturor.
Om du upplever problem med din bredbandsuppkoppling, mobiltelefoni eller tv och streaming kan du förbättra, felsöka och felanmäla din tjänst digitalt via vårt verktyg Fixa. Om vi inte kan lösa ditt problem direkt startar vi ett ärende och återkopplar till dig.
Om du vill låta någon annan sköta dina ärenden hos oss behöver den få en fullmakt.
Våra kontaktvägar
Du kommer enklast i kontakt med oss via vår kontaktsida. Du som redan är kund kan även skriva till oss via funktionen Ställ en fråga, där du först identifierar dig med BankID.
Om du har generella frågor om Telia som företag kan du kontakta oss via teliainfo@telia.se, så återkommer vi så snart vi kan.