Vanliga frågor om nya fibertjänster
Här hittar du svar på de vanligaste frågorna om aktivering och inkoppling av dina nya fibertjänster.
Aktivering och inkoppling – nya fibertjänster
Frågor och svar
-
Hur kommer jag igång med mina nya kollektiva tjänster?
-
Hur får jag min utrustning, t.ex. wifi-router och tv-box?
-
Hur går det till med leverans, när kopplas de kollektiva tjänsterna in?
-
Jag vill ha fler tv-kanaler och snabbare bredband än vad som finns i mitt boende, hur gör jag?
-
Jag har inte internet, har fått tv-box Telia Play Hub. Hur kan jag se på tv?
-
Hemtelefoni ingår i mitt boende, hur kommer jag igång?
-
Hur kopplar jag in utrustningen?
-
Vad är Telia Play?
-
Jag har tillgång till kollektiv tv där jag bor. Vilket utbud har jag?
-
Hur kommer jag i kontakt med Telia om jag har frågor?