Service och reparation

Att skärmen på mobiltelefonen spricker eller att man råkar tappa surfplattan i golvet kan hända även den bästa. Ibland är det inte helt enkelt att åtgärda skadan själv och då kan produkten behöva skickas in på service. Det kan även vara så att en produkt är defekt vid leverans eller slutar fungera som den ska utan en rimlig förklaring. I dessa fall ser vi självklart till att hjälpa dig på bästa sätt så att du får en fungerande produkt.

Nedan finner du information om vad du kan göra om en hårdvara du köpt av oss har slutat fungera eller gått sönder, våra priser för service och reparation samt hur du skapar ett serviceärende.

Så här skapar du ett serviceärende

Priser för service och reparation

Kostnaden för en reparation varierar beroende på vilken modell det gäller samt vilka fel tekniker hittar vid felsökning. För mer information, se Telias prislista för reparation. Notera att alla typer av fel inte omfattas av prislistan.

Prislista

Frågor och svar

Driftinfo och felsökning

IT-support