Prislista för service och reparation
Här hittar du information om våra priser för service och reparation. Som företagskund kan du betala reparationskostnaden med Swish eller kort.
Utbytesservice för företag
Ersätt din trasiga företagstelefon direkt – leverans redan nästa arbetsdag.
Förlängd garanti
Välj garantitid och gardera ditt företag mot onödiga servicekostnader.
Anpassade försäkringslösningar
Telia Försäkring och Mobil som tjänst – komplett skydd oavsett företagsstorlek.
Vi är en certifierad och auktoriserad Apple-servicepartner som erbjuder service av högsta standard i branschen. Våra utbildade tekniker använder Apple-godkända diagnostikverktyg och originaldelar vid varje reparation, vilket garanterar att din iPhone eller iPad fungerar som den ska efter en reparation. Med Apple-certifierade reparationer och vårt starka fokus på kvalitet kan du vara säker på att din enhet är i goda händer.
Besök någon av våra Telia Care and repair-verkstäder och få din trasiga enhet reparerad på bara två timmar. Om vi inte kan åtgärda problemet på plats, skickar vi din enhet vidare till någon våra auktoriserade servicepartners. Du kan även lämna in din enhet till din lokala butik, så ser vi till att den skickas till närmaste serviceverkstad.
Om företaget har ett kundavtal hos Telia hänvisar vi dig att hantera samtliga serviceärenden via en serviceanmälan online.
Telia Care and repair
Stockholm: Kungsgatan 36.
Göteborg: Kungsportsplatsen 2.
Malmö: Triangeln.
Örebro: Marieberg Galleria.
Jönköping: Asecs köpcentrum.
Sundsvall: Birsta City.
Här hittar du information om våra priser för service och reparation. Som företagskund kan du betala reparationskostnaden med Swish eller kort.
Är du privatkund och behöver hjälp att laga en trasig mobiltelefon eller surfplatta? Här kan du läsa mer om hur du skapar ett försäkringsärende och en serviceanmälan.
Har din mobiltelefon fått en skada eller blivit stulen? Här hittar du information om Telia Försäkring och hur du gör för att anmäla ett försäkringsärende.
På MyBusiness kan du felsöka, skapa supportärenden, hantera fakturor och följa dina beställningar. Allt på en och samma plats.
Få de senaste uppdateringarna om nätverksstatus. Här kan du spåra och övervaka eventuella störningar i ditt område, i realtid.
Behöver du tillfällig eller löpande IT-support? Våra IT-experter hjälper till med allt från cybersäkerhet till Microsoft 365.
Om du inte hittar det du söker, kan du slå en signal till oss istället. Vi finns här och svarar på dina frågor måndag till fredag klockan 08–18.