Hantera fakturakonton

Du kan enkelt hantera vilka abonnemang och tjänster som faktureras under ett fakturakonto via MyBusiness.

Via MyBusiness

Inloggad på MyBusiness kan du bland annat välja att samla flera abonnemang under ett och samma konto eller flytta ut ett abonnemang till ett separat konto.

  1. Logga in på MyBusiness.

  2. Välj Fakturor och Faktura hantering.

  3. Klicka på önskat fakturakonto. När du har valt ett konto kan du se vilja abonnemang som är under kontot.

  4. Välj vilka abonnemang som du önskar ha under kontot genom att klicka i abonnemangen. Du flyttar abonnemangen mellan kontona genom att klicka på Flytta abonnemang.

  5. Du kommer kunna välja bland de tillgängliga kontona som redan finns genom en lista alternativt genom att söka fram ett önskat konto. Du kan även skapa ett nytt fakturakonto. Om du saknar ett önskat abonnemang i listan kan detta bero på att det inte går att kombinera de abonnemangstyperna i en samlad faktura.

  6. Klicka på Spara för att slutföra flytten av abonnemang.

Tips! Vill du veta vilket konto ett abonnemang eller tjänst ligger på kan du söka med abonnemangsnumret under Fakturor.

Inget inlogg till MyBusiness?

Saknar du ett inlogg till MyBusiness kan du kontakta vår kundservice så hjälper vi dig med allt från att ändra din fakturaadress, beställa e-postfaktura till att få ut en kopia av din faktura.

Vill du hellre prata med oss?

Om du inte hittar det du söker, kan du slå en signal till oss istället. Vi finns här och svarar på dina frågor måndag till fredag klockan 08–18.

Från utlandet: +46 771 99 04 00