Lägg inte tid och pengar på drift och underhåll av nätverkstjänster.
Det är bättre att fokusera på din kärnverksamhet. Vill du veta mer om Telia WAN eller göra en beställning?
Oslagbar geografisk täckning
Vi har koll på den senaste tekniken
Anpassningsbar trafik och konfiguration
Det är bättre att fokusera på din kärnverksamhet. Vill du veta mer om Telia WAN eller göra en beställning?
Access till Telias Ethernet-nät
Förbindelse mellan två portar i Telias Ethernet-nät
Servicenivåavtal med basservice
Tillvalstjänster
Trafikklass Standard (BE+); för e-post, webb och annan normal trafik
Trafikklass Kritisk (BC+); för kritiska dataapplikationer med lågt värde på paketförlust
Trafikklass Realtid 1 (RT1); passar för röstapplikationer och annan realtidstrafik, IP-telefoni och liknande med låg fördröjning och paketförlust
Trafikklass Realtid 2 (RT2); passar för högupplöst videokonferenstrafik
Fiberanslutning (1Gbit/s, 10Gbit/s och 100Gbit/s)
Mobilanslutning (upp till 50Mbit/s)
I tjänsten ingår basservice med följande villkor:
Avtalad servicetid: Helgfria vardagar klockan 07.30–18.00
Garanterad åtgärdstid: 12 timmar
Högre servicenivå kan väljas som tillval. Du kan kombinera en garanterad åtgärdstid på 12, 8 eller 4 timmar med följande servicetider:
Helgfria vardagar 07.30 till 18.00 / Alla dagar 07.30 till 18.00
Helgfria vardagar 07.30 till 24.00 / Alla dagar 07.30 till 24.00
Helgfria vardagar 00.00 till 24.00 / Alla dagar 00.00 till 24.00
Internetaccess via Telia ProLane (endast fiberaccess)
Privat koppling till molntjänster via Telia Cloud Connect
Utökad servicenivå
Arbete i fastighetsnät (ARBIFAS)
Nätdesign, konsultation
Trafikklasser
Behöver du hjälp med att hitta rätt lösning för ditt företag? Våra rådgivare hjälper dig gärna med att identifiera dina behov och föreslå en lämplig lösning.