Skapa ett nytt lösenord via Mybusiness

I den här guiden beskriver vi hur du med några enkla steg skapar ett nytt lösenord till din e-post via MyBusiness.

Skapa nytt lösenord för din e-post via MyBusiness

Via MyBusiness

Du kan endast administrera ditt lösenord via MyBusiness om din e-postadress är knuten till ett mobilabonnemang. Om din e-postadress är är knuten till ett fast bredband eller ligger som en separat tjänst behöver du kontakta vår kundservice för att skapa ett nytt lösenord.

  1. Logga in på MyBusiness.

  2. Gå in under fliken Hantera.

  3. Välj det abonnemang som e-postadressen är knuten till. Det gör du genom att välja direkt i listan eller genom att söka på mobilnumret.

  4. Gå in under Inställningar.

  5. Under Telia Epost Standard Mobilt klickar du på Hantera.

  6. Klicka på Generera nytt lösenord.

  7. Klart!

Inget inlogg till MyBusiness?

Skapa nytt lösenord för din e-post via sms

Du kan byta lösenord genom att skicka ett sms från det abonnemanget som e-postadressen är knuten till. Det gör du genom att skicka ett sms med texten, maillösen + e-postadressen du vill byta lösenord på, till 4466.

Exempel: maillösen din.epost@telia.com till 4466

Vill du hellre prata med oss?

Om du inte hittar det du söker, kan du slå en signal till oss istället. Vi finns här och svarar på dina frågor måndag till fredag klockan 08–18.

Från utlandet: +46 771 99 04 00