Ansökan om repeatertillstånd

Är du i behov av att förbättra inomhustäckningen? Här hittar du formulär för ansökan om tillstånd, villkor för uppsättning, vanliga frågor och svar.

Allmän information

Bild av ett snötäckt landskap.

Tillståndsansökan och villkor

När vi har mottagit din ansökan, kommer Telia att genomföra en teknisk granskning för att säkerställa att repeatern är godkänd. Därefter upprättas ett avtal som skickas till repeaterägaren för underskrift.

Obs. Repeatern får inte tas i bruk förrän avtalet är signerat av båda parter. Vi rekommenderar även att ingen hårdvara köps in förrän avtalet är klart.

Vanliga frågor

Fler tips!

Konferensbord med arbetande människor och datorer sett ovanifrån.

Hantera dina tjänster på MyBusiness

På MyBusiness kan du felsöka, skapa supportärenden, hantera fakturor och följa dina beställningar. Allt på en och samma plats.

Hantera dina tjänster på MyBusiness
Man med rött hår och skägg som tittar på en dator

Driftinformation

Få de senaste uppdateringarna om nätverksstatus. Här kan du spåra och övervaka eventuella störningar i ditt område, i realtid.

Driftinformation
Kvinna som sitter framför dator och tittar på skärmen.

IT-support för företag

Behöver du tillfällig eller löpande IT-support? Våra IT-experter hjälper till med allt från cybersäkerhet till Microsoft 365.

IT-support för företag

Vill du hellre prata med oss?

Om du inte hittar det du söker, kan du slå en signal till oss istället. Vi finns här och svarar på dina frågor måndag till fredag klockan 08–18.

Från utlandet: +46 771 99 04 00